A képzés célja:
A vállalati értékek kinyilatkoztatása segít a megfelelő szervezeti kultúra kialakításában. Ezek ismeretében az ügyfelek és a munkatársak pontosan tudják, hogy mire számíthatnak a vállalkozástól. Minden céget egy küldetéssel hoznak létre. Fontos, hogy ez a küldetés mindenki számára ismert és érthető legyen. Az Y és Z generáció számára különösen hangsúlyos, hogy számukra motiváló küldetéstudattal rendelkező céghez csatlakozzanak, és lássák a cég jövőképét. A képzés során a résztvevők közösen olyan vállalati értékeket, küldetést és víziót határoznak meg, amelyek fokozzák a munkavállalók elkötelezettségét és megalapozzák a vállalati sztenderdeket.
A képzés időtartama: 24 óra
A képzés tematikája:
I. Értékek
a. Saját értékek meghatározása
b. Közös értékek kialakítása
II. Küldetés
a. A vállalkozás létrejöttének meghatározása
b. Küldetés meghatározása
III. Vízió kialakítása
a. Jövőkép megrajzolása